Roligaste kvällen

Hejsan bloggen!

Först måste jag berätta att Patricia och Daniella är fett klantiga. Jag hade tryckt på nödstopp, sen hoppade jag över själva kanten. Sen kommer den klantiga Patricia och snubblade över den, fan vad jag dog av garv, vi satt i hissen och dog av garv. Sen kommer den klantiga Daniella ba vad äre och då snubblar hon oxå. Jag ser henne slomotion ramla framför oss, omg så mycket jag dog av garv.

Jag måste oxå berätta att Patricia och Daniella är fett taskiga. 2 gånger idag har dom sprungit ifrån mig. Första gången så såg dom en kille som hade töjt ut sitt hål vid örat och det bara hängde, det var så jävla äckligt och dom sprang. Jag sprang efter som en galning och ba vadvadvad, och dom skratta åt mig. Andra gången så såg dom en kille som hade en kökskniv och Patricia visskar till Daniella ba spring och Daniella är typ 50 meter framför henne och ba varför dååå. Och självklart säger dom ingenting till mig och låter mig springa efter som en idiot.

Idag blev det föresten ingen filmkväll, vi var ute istellet med Lollo, Sammy, Shady, Mohamed och Ibo. Vi hade så jävla kul, jag skratta så jag fick ont i magen. Ibo skulle hem och vi följde med han till hans port, vi satt sen utanför porten och bara pratade och skrattade. Vi var lite högljuda så det var nån som sparka på en dörr innanför, vi alla kutar där ifrån förutom Shady och Lollo, dom reagerade ingenting. Haha asso jag är så dum, jag sprang först framåt sen jag springer tillbaka och ut genom gången istellet för att bara springa framåt och ut. Jag låg på marken och dog av garv, jag ser Sammy och Mohamed springa som ett helvete, haha fyfan asso sen ingen av oss vågar gå förbi dörren x)

Vi kom hem för ungefär en halvtimme sen. Dom lämnade oss vid porten, ganska gulligt av dom. Jag kan säga att den här kvällen har varit så jävla kul. Patricia och Daniella sover över hos mig, vi snackade nyss med Mohamed. Vet inte vad vi ska hitta på nu men vi ska i alla fall käka för vi är fett hungrig. Puss på bloggen, hoppas ni orkat läsa ;)

Kolla på mig och Dannis, exakt samma min, hahahahah


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?