Rubriken heter Anwar

Hejsan bloggen!

Jag har precis tagit en ipren, just nu ligger jag i soffan och mår fett dåligt. Har mensvärk och huvudvärk + förskylning, kommer inte kunna vara med på dansen men kanske kan kämpa mig dit och titta på. Skolan har varit vanlig, ingenting speciellt hände, bara att jag var lite borta och det var Dannis oxå. Jag slutade 5 idag, hade hemspråk sista lektionen och vi tittade på en film så det är orsaken varför jag slutade så sent. Varför min rubrik heter så är för att jag saknar min vän Anwar, som han var inte som han är nu. Jag fattar inte att man kan bli förändrad bara att umgås med personer, det är precis det du har gjort och många av oss tycker det. Men självklart bryr du dig säkert inte, önska bara att du kunde se dethära. Jag orkar inte blogga mer, skulle igentligen hem till Dannis och plugga men har inte kraft att gå dit, så jag måste börja plugga no nu ensam.

En mycket gammal bild på mig och Anwar, i miss u <3


Postat av: MAJ

Nu börjar jag blogga ,hihi :D

2009-09-08 @ 19:39:19
URL: http://mildmelody.blogg.se/
Postat av: MAJ

HAHA TACK SÅ MKT :D <3

2009-09-08 @ 21:47:38
Postat av: cajsa

hahaha, vad söt anwar är :D

haha, du också såklart sötnos :) <3

2009-09-09 @ 21:38:35
URL: http://cajsaaaas.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?