Såhär är det

Jag snackade med Mohamed i telefonen och han kommer till Tyresö, snart hoppas jag för det börjar bli sent. Har bestämt med han att jag ska träffa han och vara med han lite. Sammy, Shady och Ibo ska säkert oxå vara med så det ska bli kul att vara med alla dom :)

Halva kvällen har jag bara varit hemma och suttit i spelstolen med min dator i knät. Gungade fram och tillbaka på stolen och så klämde jag mitt finger. Aj! Måste erkänna att jag ändå är rätt så klumpig som alla säger.

Mohamed och dom är på bussen påväg till ringen så ska stänga av datorn nu. Bloggar mer när jag kommer hem. Vilken tid jag kommer hem vet jag inte, men tror att det kommer bli sent.

Plattade precis mitt hår eftersom det var så fluffit

Postat av: wari

internet problem drf kan jag inte logga in ;) menmen jag hade utsläpp idag-.-=P

2009-09-18 @ 22:20:47
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-18 @ 22:36:25
Postat av: t

sööööt! :D

2009-09-19 @ 00:46:17
URL: http://missbui.blogg.se/
Postat av: Wari

haha , Varre för din skull ska jag har utsläppt tills du ser mig med det=P

2009-09-19 @ 01:04:06
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?