Skarpnäck

Hejsan bloggen!

Som ni redan kanske visste så var jag i Skarpnäck med Patricia, Daniella och Shamsa. Vi var med Danie, Gabbe och José. Gabbe är en ny kille vi fick lära känna, nu känns det som jag kännt han fett länge eftersom vi var ganska sociala mot varandra :) Och det känns som jag och José aldrig känt varandra innan, vi var så osociala mot varandra, han var en dryg liten jävel -.-" Medans lilla Danie var normal. Vi RVP och så pratade vi mycket. Det var faktist skit kul idag, jag garvade så jag fick ont i magen, vi satt och garvade åt varandra. Men ska inte berätta så mycket, hade träning idag men det visste vi inte, Kibbe ringde och sa det. Jag, Dannis och Shamsa var där men typ inga var där. Det var bara Angela och Cynthia som var med, vi andra satt i tjejrummet och pluggade. Och jag ska faktist fortsätta med mitt pluggande eftersom jag har engelska läxa tills imorn -.-" Slänger ut kvällens foto innan jag går och lägger mig.

Mina ögon är skit trötta så dom ville inte visa sig framför kameran

Postat av: Wari

haha det menar du inte ditt mongo sjXD

2009-09-22 @ 22:09:50
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?