Skoldagens fredag

Hejsan bloggen!

Hur kunde jag glömma bort att min kusin oxå fyller år idag?
Jag säger grattis till Sirilack Sukasa, världens bästa och elakaste kusin!

Jag måste blogga snabbt eftersom jag ska till centrum med Daniella. Jag ska köpa present till mamma eftersom jag inte gjort det än och så ska jag köpa hårfärg. Jag och Daniella ska tona håret, ni får se vad det blir för färg sen.

Idag kändes det som måndag eftersom vi hade ledigt igår. Men skoldagen har varit vanlig. Ingenting speciellt har hänt. Bara att vi kollade på en film som handlade om Tsunami i Thailand 2004. Faktist rätt läskigt. Men nu måste jag stänga av datorn och ta på mig skorna för Daniella är framme vid ica när som helst.

Jag och Daniella, tagen för ett tag sen


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?