Skolfotografering

Hello bloggen!

Idag hade vi skolfotografering, hoppas bilderna kommer ut bra. Atha va fett taskig mot mig och Patricia, vi hade matte lektion och så blev jag och Patricia tvungen att gå på toa för det var nödsituation. Vi slutade lektionen och han höll kvar oss :O Det var verkligen nödsituation och han ville att vi skulle berätta vad det var, det skulle vart lite pinsamt att berätta det men vi gjorde det. Men han höll kvar oss i 5 minuter för han snackade med oss om att vi var högljuda på lektionerna och det inte får hända igen. Sen så grät jag idag i skolan, jag är så lack och irriterad på allt och alla, blir så jävla irriterad på en liten jävla sak så jag börjar skrika och då har jag bara lust att gråta. Slog till Geo idag för att han tog mina nycklar och jag gillar verkligen inte det! Så han fick en hård smäll. Men just nu är jag med Samme och Adrian, Gabbi drog hem nyss, Karima ska nog komma snart. Och jag måste äta, jag bloggar mer senare.

En bild på Wojtek :)


Postat av: Anonym

Det gör du=)<3 fast sööt:)

2009-09-09 @ 18:35:21
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?