Skön jag är!

Hola bloggen!

Innan jag drar ut så ska jag berätta hur skön jag är. Jag, Gabbi och Adrian var nere vid ringen och så kommer töntarna Wojtek, Filip, Geo och Tappo till oss. Bokstavligen gillar jag inte dom alls! Sen börjar Wojtek hålla på kalla mig massa saker och jag blev fett irriterad, så jag slår till han och jag skulle sparka till hans slusch. Men då råka jag sparka till hans haka, haha rätt åt han. Sen börja han hålla på ännu mer och då spotta jag på han och då kom det på hans sko. Då börjar han skvätta slusch på mig och då tog jag sluschen och välte ner den, men det sista så kasta han rakt i mitt ansikte. Jag blev fett lack så jag gick in i kiosken och köpte en slusch, gick tillbaka och kasta det på han. Haha men det räckte inte för mig, jag gick upp och hämtade papper och vatten. Sen går jag ner igen och dom står kvar, jag ville ge Wojtek papper så han skulle torka av sig själv, men jag torkade av hans väska för det kom mest på hans väska. Sen tycker dom jag är fett snäll men nej det är jag inte, jag tog upp vattenflaskan som låg i min ficka och hällde det över honom, kallt som hade varit i kylskåpet. Dom som stog vid ica skrek "oooooh". Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att jag är skööööööööön. E man fittig mot mig e jag fittig tillbaka sa jag till han. Rätt åt dig Wojtek, så respektlös som du är, du förtjänade det där. Och så har han ett rivmärke på nacken och det blöder, haha så elak jag är ;)

Så alla vet så är jag ingen ängel även fast det ser ut som det


Postat av: Wari

Haha , Varre bra jobbat!:) jag skulle ahar gjort samma sak;) Kanske ännu mer;):O

2009-09-05 @ 19:31:37
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e inte skön nånstans / samme <3

2009-09-06 @ 16:53:11
Postat av: emma

Hahah förlåt, men det är var inte " skönt " gjort varissa. bara omoget

2009-09-08 @ 17:18:45

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?