Skrattattack

Buenas noches!

Efter det hära inlägget hade jag tänkt att gå och lägga mig. Jag har haft en skrattattack dag idag, först var jag hemma hos Pompom och pluggade. Vi skulle skriva hur sommaren har varit på thailändska, jag skrev en sida, orkade inte mer. Pompom skrev 1 och enhalv sida, hennes bok var större än min, hon är knappt klar :O Att hon äns orkar. Sen var jag med Karima och Rodde, vi va hemma hos mig, vi flummade som vanligt. Men den här gången fick jag verkligen skrattattack, fick skit ont i magen, hade mensvärk oxå :S Men vi var i mitt rum och krigade, jag och Karima mot Rodde. Vi försökte ta ner varandra från min säng men Rodde rulla ner oss från sängen på konstiga sätt. Jag ligger typ på golvet och dör av garv, vet inte äns varför x) Nu börjar mina ögon slockna så ska sluta skriva nu och gå och lägga mig.

Där ligger tjockisen jag (:


Mitt och Pompoms arbete (x


Jag och Pompom


Karima, Rodde och Varissa



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?