Stolt!

Hellu bloggen!

Jag skrev i förra inlägget att jag skulle plugga, sanningen är att jag aldrig pluggade. Jag gick hem till Dannis och pluggade med dom istellet när jag mådde bättre, dom hade inte kommit långt alls. Det var 15 frågor och dom hade gjort 4, på typ hur många timmar vet jag inte :) Men jag kom dit, skrev av svaren, dom fortsatte utan mig så jag fick hinna ikapp dom. Jag sa innan att jag skulle göra läxan ensam, men det skulle jag nog inte klara för jag fattade nada :O Men efter vi hade pluggat klart så gick jag och Karima hemåt. När jag kom hem så ringde Dannis och Patricia och sa att jag skulle till Dannis. Hon ville att jag skulle klippa pannlugg åt henne, jag har lixom aldrig klippt nån förut :S Men jag gick till Dannis och klippte pannlugg åt henne och resultatet blev skit bra! Klippte till och med mig själv, är super duper stolt över mig själv (aa) ... Nyss var jag nere och träffade José och hans kompis, dom tänkte slagga hos mig men sen blev dom tvungen att åka hem. Just nu pratar jag med Patricia och ska sluta blogga nu. Oj shit klockan e mycket måste sova.

Nathi och Rodde i 6:an,
kolla va söta mina bebisar är :)



Karima, Dannnis, Patricia + jag pluggar


Så har jag klippt mig själv nu


Postat av: wari

Haha min brorsa :O BIG FACE:P Haha!

2009-09-09 @ 06:31:36
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?