Tårarna bara rinner

Helt seriöst, jag orkar verkligen inte! Jag orkar inte med allt bråk och allt tjaffs, terminen har precis börjat. Förra terminen fick jag uppleva mycket problem, nu vill jag inte uppleva det mer. Efter en vecka på den nya terminen så får jag uppleva allt problem igen, jag orkar inte. Jag vill bara bort från allt, bara kunna flyga iväg till ett annat ställe.


Postat av: elina ^.^

åhmeh gumman.. :'(( <3<3<3<3<3



sv.- awe :$ tack då.

2009-09-04 @ 06:46:50
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/
Postat av: wari

Varissa , var bara du skit i andra om de e taskiga elr tror att du börjar skapa bråket lr skit anyways sötnos du e fan en jätte bra tjej!!! Även du & jag inte känt varann länge men vill bara säga att du e bara en toppen! BRyr om dig sj inte bara andra;)Du måste tror på dig själv också , ok? Puss! jag e på din sida :) även du bråka med min brorsa(a)

2009-09-04 @ 15:26:49
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?