Tillbaka i Tyresö

Hejsan bloggen!

Nu är jag tillbaka i Tyresö, har ju varit i Skarpnäck. Vi träffade först Gabbe och Danie, vi satt och RVP. Jag och Gabbe bråttades lite och han tog ner mig, men om jag ramlar måste han oxå ramla så han ramla med mig x) Haha det var lite kul. Sen kom Hawsoon och Charlie, dom fick vi precis lära känna. Sen kom ännu en ny kille som heter Kamran. Och till sist kom Daniel :) Vi satt och snackade och RVP. Sen så körde vi snurra flaskan, haha det var lite kul. Men vi var bara 3 tjejer + att en hade kille. Men ska inte in på detaljerna :P Nu måste jag sluta blogga och börja plugga. Har matte läxa tills imorn och har inte kommit nån vart. Så puss på alla mina läsare!

Jag och Gabbe, titta vad söt lilleplutten är :D


Danie fixar med vattenpipan


Jag, Danie och Gabbe


Hawsoon, Charlie, Daniel och Gabbe


Kamran och Danie


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?