Dagens Planer

God morgon bloggen!

Usch, gillar inte att vakna tidigt på en lördag, men kunde inte somna om. Igår kväll så satt jag och snacka med Jocke ett tag sen avbröts vårt samtal med att Danie blev tvungen att ringa mig. Danie ringde mig och plötsligt sa han att han, Daniel och José skulle komma till mig, då tänkte jag va?? Men dom kom inte som tur, 3 killar hos mig skulle inte funka så bra. Just nu tittar jag på Ratatouille och ska fortsätta med det. Föresten så fick jag 85 besökare igår :D

Dagens Planer:
* Vara i nyboda klockan 1 och göra nått roligt med Barbara
* På kvällen är vi hos mig och tittar på film
* Daniella, Karima och Patricia sover över hos mig

En bild från sommaren, då vi var och badade i tyresö strand :9


Postat av: Anonym

Vaa roligt:)

2009-09-12 @ 11:29:36
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: samme

passar bra, eftersom du är en rata HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH :)

2009-09-14 @ 16:18:58

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?