Fredagens kväll

Hejsan bloggen!

Efter vi hade käkat tacos så chillade vi lite i nyboda. Asso jag är en gris med ett människo-huvud, börjar tro att jag föddes som en gris förra livet :O Mådde fett illa efter jag hade ätit, men nu är jag hemma. Ni borde vara glada för att jag kunnat blogga.

Patricia, Shamsa, Daniella, Adrian, Raffa och Sako va hos mig, vi tittade på en skräckis. Berättar mer om filmen sen, minns knappt vad den heter men den var bra och läskig. Patricia, Shamsa och Daniella sover över här hos mig. Vi har snackat och haft det mysigt.

Vi alla sitter just nu i vardagsrummet och tittar på Hannah Montana. Vet inte vad vi ska hitta på idag, men jag måste boka tvätten. Min tvättkorg e full så måste tvätta mina kläder, om inte det finns nån tid idag så tar jag väl det imorn. Men ska titta vidare på teve, nu är det My Camp Rock på gång.

Jag och Karima sitter i minibussen


Shamsa ramlar på mig x)


Jag, Kolo och Edessa - titta våra miner xD


Edessa, Barbara och Cynthia


Jag, Dannis och Karima satt på en minicykel medans
Adrian puttade på (aa)



Blev inte bilden lite cool? :D


Jag och Pat :)


Adrian, Daniella och Shamsa


Patricia blev rädd så hon hoppade på mig :P


Jag, Patricia, Shamsa och Daniella

Postat av: Anonym

haha! fett sköna=)

2009-09-13 @ 12:40:07
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: Jonna

heej vilken fin blogg du har :)

glöm inte min blogg - wearethebestaste.blogg.se

just nu har jag en frågestund som avlutas i kväll, go for it ;)

2009-09-13 @ 14:06:07
URL: http://wearethebestaste.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?