Tisdag 1/9

Hejsan bloggen!

Idag började jag 20 över 9 och slutade 1. Skulle igentligen sluta halv 3 men vår engelska lektion var inställd så vi fick sluta tidigare. Men jag fick ändå stanna i skolan eftersom jag hade thailändska lektion. Några kompisar som stog där ute knackade på mig 3 gånger för dom undrade när jag skulle sluta, sista knackningen blev jag utslängd :O Asso helt överdrivet, det var lixom inte mitt fel att dom knackar på? Menmen, Karima fick vänta på mig i en evighet så hon blev tvungen att gå hem liten stund, vi hann inte göra så mycket, bara gå hemåt. Just nu sitter jag hemma och tittar på teve. Totally Spies på disney channel, ska titta vidare så det räcker för mitt bloggande nu.

Karima och Dannis på lektionen


Varissa


Jag och Karima


Postat av: Marita

Hur gjorde du header?

2009-09-01 @ 18:20:34
Postat av: Anonym

cute pics<3

2009-09-01 @ 18:54:21
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?