Kvällen hos Dannis

Hola bloggen!

Här är jag igen, ska berätta lite om kvällen hos Dannis. Vi sov hos hennes mormor, det var jätte mysigt. Vi gjorde inte så mycket men vi hade ändå kul, vi myste på terassen och tog massa bilder. Sen gick vi in, låg i beddsoffan och pratade och skrattade. Jag somna först av alla och jag kände typ att nån tog kort på mig, jag blev fett irriterad och sa sluta ta kort, fett jobbiga, ta bort. Men på morgonen berätta dom för mig att dom tänkte sminka mig och jag visste inte det, jag trodde dom tog kort men dom hade inte tagit några bilder alls. Haha jag låg och dog av garv när dom berättade det x) Dannis mormor är så gullig, hon gjorde fattiga riddare till oss i beddsoffan och hon är ingen gnällig kärring som vissa brukar vara. Men jag ska ta upp mitt hår nu, kan inte ha det utsläppt.

VKPD <3


Vår tecking


Postat av: Warii

Fint teckning med text<33 hihi va mysigt ni hade:)

2009-09-05 @ 22:00:31
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?