Daniella slaggar

Hejsan! ♥

Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Var precis ute med Dannis, Ibo och Sako.
Idag har jag varit på träningen, fast var inte med. Sen kom jag hem och färgade håret. Runt 9 gick jag ut igen till nyboda och var där tills kvart i 12. Spelade vänd 10an med Kibbe och Stanley och jag vann en läsk hihi. Sen innan jag gick hem så bestämde jag och Dannis oss för att hon skulle sova hos mig, så hon hämtade sina saker och lämnade det hos mig. Sen träffade vi Ibo och Sako och gick ner till granbacken för att Ibo skulle hem. Ja, nu sitter jag och Dannis här i min säng med varsin rosa laptop. Nu ska jag i alla fall göra annat så kanske bloggar mer sen innan jag går och lägger mig. Pusspuss!

Jag och Dannis




Dannis, Sako, Ibo och jag




Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?