Dusch - historian

Jag vet inte om ni har märkt det, men jag duschar aldrig på kvällen längre, jag duschar bara på morgonen. Jag kan inte duscha efter 9 på kvällen, kan berätta varför.

Det var en kväll då jag duschade, klockan var typ 10 eller 11 och alla i lägenheten hade somnat. Jag hade varmt vatten och jag duschade länge så det blev ånga i mitt badrum. I mitt badrum har jag ett fönster så när jag kom ut så var det helt dimmigt på fönstret och så var det ett handavtryck på och så rann det vatten. Efter det har jag typ inte vågat duscha mer på kvällen, eller i alla fall när det är mörkt ute. Men det känns mycket ändu skönare att duscha på morgonen tycker jag.

Men jag har i alla fall klätt på mig. Måste fixa mitt hår nu. Funderar faktist på att ta upp det i en bulle eller nått. Bloggar sen när jag är klar. Pusspuss!


Jag just nu, fett snyggt ljus visst :D



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?