Emma och Gabbi slaggar

Hejsan! ♥

Jag har varit med Emma och Gabbi. Jag gick till nyboda och träffade dom. Sen gick vi ut till centrum och sen gick vi tillbaka till nyboda igen. Orkar inte rabbla upp alla jag varit med där, men jag har varit på fett flum humör :D

Jag, Emma, Gabbi, Edessa och Barbara körde bubblan och den som förlora fick straff. Jag fick straff en gång och jag fick krypa runt i nyboda som en hund och säga voff -.-" Pinsamt. Gabbi fick krypa under pingisbordet och Emma fick klappa folk på huvet xD

Men nu ska vi titta på en skräckfilm. They Wait heter den. Har sett den en gång men fattade inte den så mycket för tittade då och då. Men nu ska jag i alla fall fatta den hihi. Pusspuss!

   
Gabbi hade kul och fotade alla


Gabbi retard


Jag och Gabbi i centrum, inte snyggt alls


Jag och Gabbi hade småkul (:


Där kryper Gabbi under pingisbordet


Där klappar Emma nån på huvudet


Gabbi, Emma och jag i hissen



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?