Föresten jag är ledig

Glömde säga att jag var ledig idag från praoen. Har varit ledig 3 dar på rad nu, känns fortfarande som påsklov. Som ni ser så har jag gjort en ny header, den var väl ok? Jag tycker iaf den var fin (aa)

Jag tog precis en dusch, har tagit på mig mina danskläder nu. Klockan 5 har jag träning, det kommer bli en lång träning idag eftersom vi måste sätta dansen perfekt tills imorn + att jag ska göra mixen oxå idag med Rigo. Så kommer inte komma hem förän på kvällen, men jag bloggar i alla fall direkt när jag kommer hem. Nu ska jag i alla fall dra ner till nyboda eftersom Patricia ringde och bad mig om det :) Vi hörs på kvällen. Pusspuss!


M.A.D Dance
Make A Difference


Postat av: Anonym

den blev jättefin, hur har du gjort så texten speglar sig sådär ? :)

2010-04-16 @ 17:47:00
Postat av: Varissa

Jaa.. det är lite komplicerat att förklara xD

men jag använde programmet picnik.com i alla fall :)

2010-04-16 @ 23:09:33
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?