Första prao-dagen

Hejsan bloggen! ♥

Somsagt så var jag och Patricia och praoade idag på restaurangen Brasseriet som ligger i rosenlundsgatan. Det var inte bara vi 2 som praoade där utan 2 andra till från nån annan skola oxå. Dom var jätte trevliga. Vi var 4 styckna så dom bestämde att vi skulle jobba varannan dag, fett nice så då är vi lediga varannan dag :D När jag och Patricia skulle dit så råka vi först hoppa av på fel station. Ja, vad förväntade ni er? Det var ju jag och Patricia x) Det var oxå en diskbänk som hade gått sönder, så när man la tallrikar och glas där på så ramlade den. Den ramlade 2 gånger så allt gick sönder, haha pinsamt.

Efter jobbet så åkte jag hem och böt om till mjukisar och gick direkt till nyboda. Skulle ha egen träning eftersom vi måste göra en koregrafi tills på onsdag och jag är med Cynthia, det var en läxa från Steffi. Jag och Cynthia gjorde en 1-minuters koregrafi på typ 2 timmar, vi är redan klara med den :)

Just nu sitter jag och tittar på teve. Väntar på att maten ska bli klar. Ska fortsätta att titta på teve, magi på waverly place just nu. Pusspuss!


Jag just nu



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?