Fredag

Hejsan! ♥

Jag var i skolan idag, inte lika roligt som det brukar vara, men det är ju pga att alla 8or är ute på prao. Men nästa vecka så blir det vanliga skoldagar igen.

Efter skolan så åkte jag till min älskling för att få träffa honom, vi var ute och sen började vi regna så vi båda drog hemåt. Jag hade fett tur, satt och väntade på bussen men sen kom pappa istället och liftade upp mig. Det var skönt för det var iskallt ute oxå och jag var helt blöt.

Sen var jag hos pappa lite och klockan 5 så drog jag till träningen. Nu är jag i alla fall hemma, har precis dushat och tagit på mig kläderna. Väntar på att locktången ska bli varm. Håller på fixar mig inför Angelas och Cynthias födelsedagsfest. Bloggar igen snart innan jag drar. Pusspuss!


Jag och min älskling idag


Gulleplutten Vincent idag



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?