Lördag

Hejsan! ♥

Såå nu är jag hemma. Som sagt så var jag på min älsklings match. Men hann inte hälsa på älsklingen för frös som fan så drog in till centrum. Där träffade vi Niklas och Adam så var lite med dom. Sen så satt jag och Dannis där och bara luffa och väntade på Edessa. När hon kom så gick vi runt fram och tillbaka i centrum. Och sen drog vi till nyboda.

Dom grillade i nyboda så åt 2 korvar (aa) Sen så satt vi bara inne och softade med massa vänner, orkar inte rabbla upp alla namn. Har i alla fall varit i nyboda hela kvällen. Kollade på match där när det var Real Madrid mot Barcelona. Fattade inte så mycket, ställde Kibbe massa konstiga frågor. Han skratta åt mig och säger att jag är korkad -.-"

Just nu sitter jag i min säng och chattar med min älskling. Ska strax gå och ta bort mitt smink och borsta tänderna. Så jag bloggar mer sen efter. Pusspuss!


Jag och Daniella


Emma fick soppa bara för att hon kastade nötter på folk xD



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?