Måndag

Hejsan! ♥

Som ni ser så har jag inte bloggat på hela dan, men det är bara för att jag inte har varit hemma.
Imorse var jag och Patricia i alla fall på praktiken, sen mådde jag skit illa, så vi fick åka hem. Men istället åkte vi och käkade på subway och då plötsligt mådde jag bättre, så problemet var att jag behövde nått i magen. Sen åkte vi till espresso house och beställde en varm choklad och en choklad mudd.

Sen åkte vi hem till Patricia och chillade. Vi pratade och sjöng och hade kul. Efter det så gick vi hem till Patricias pappa och tog ut Tito. Påvägen så träffade vi Nick, Jimmy och Johan så dom följde med oss. Sen kom Aline och då lekte vi med Tito. Efter ett tag så lämnade vi han och sen gick jag och Patricia ner till nyboda.

Där träffade vi Kibbe och han bad oss hjälpa han med lite grejer så vi gjorde det. Sen var det dags för matkvällarna, det är den här veckan. Idag var det till exempel nordisk kväll, mat från Sverige och så. Jag käkade i alla fall, det är ju så typiskt mig. Sen så uppträdde Baby M.A.D och den här gången har jag videoklipp på dom, dom uppträdde samma mix som på Ungdom 135.

Resten av kvällen har jag varit med alla möjliga så orkar inte rabbla upp alla namn. Nu är jag i alla fall hemma, tror att uppdateringen kommer bli ganska låg den här veckan, men ska försöka blogga så mycket jag kan. Ska byta om och ta bort mitt smink nu, så det inte blir för sent sen. Pusspuss!


Här var vi på espresso house, men det ser ni ju :)


Patricia och Tito


Tito försöker hoppa upp till Jimmy haha :P


Tito



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?