Nybda

Hejsan! ♥

Jag har kommit hem från att ha varit i nyboda. Först gick jag ut och träffade Patricia, Kolo och Aline. Vi gick till fotbollsplan och var lite där. Sen gick jag och Patricia hem till mig och snackade lite om allt möjligt, jätte kul. Sen gick vi ner till nyboda och dansade lite i danslokalen. Sen så körde vi lite charader och lite land&stad. Har haft en jätte trevlig kväll. Innan nyboda stängdes så körde jag, Kolo och Barbara kort.

Kom hem för några minuter sen. När nyboda stängdes så var jag på en kort promenad med Frida oxå. Jag har snackat med min älskling idag, han åker hem imorn. Får träffa han på lördag, jippi. Men ska gå och tvätta bort mitt smink nu. Pusspuss!


Där är Barbara och Kolo när dom blev tvugna att göra armhävningar bara för att dom
förlorade på ett fotbollsspel mot Kibbe


Där fick Kibbe göra armhävningar när han förlorade



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?