Onsdag

Hejsan! ♥

I skolan idag så gick det skit bra, jobbade med matte hela dagen. Saknar faktist min idiotiska klass, det känns så tomt utan dom men ändå fett skönt x) Haha.

Efter skolan så gick jag och Patricia hem till henne. Vi gjorde ingenting speciellt, vi gjorde pommes frittes. Vi hade fett tråkig humor idag, vi var helt jävla trötta.

Sen klockan 5 hade vi träning. Vi skulle träna på att stå på huvudet och göra sit ups, wtf? Låter ju helt knäppt. Men det var fett kul, fast jag kom aldrig upp x)

Efter träningen så åt vi asiatiskt mat eftersom det var asiatisk kväll idag i nyboda. Fast det var inte lika gott som min mammas mat, min mamma borde egentligen varit med och lagat maten.

Nu är jag i alla fall hemma, hade inte så jätte mycket att blogga om. Ligger bara här i sängen och ruttnar, har skit ont i armarna efter ett steg jag gjort. Aja ska byta om och så nu. Pusspuss!


Jag vet att jag ser helt knäpp ut just nu



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?