Onsdag

Hejsan bloggen! ♥

Skoldagen har varit som vanligt, inget speciellt har hänt. Slutade tidigare idag eftersom bilden var inställd, fett skönt för gillar ändå inte att rita.

Efter skolan så gick jag, Patricia, Shamsa, Nick, Johan och Jimmy upp till ringen. Jag och Patricia lånade Nick och Johans cykel så vi cyklade upp xD Sen gick jag och Patricia upp till mig för att plugga, sen kom Shamsa oxå. Vi pluggade inte så speciellt mycket, ska fortsätta att plugga snart.

Klockan 5 hade vi träning så jag, Patricia och Shamsa sprang till träningen. Vi dog av garv på vägen så att vi fick ont i magen, vi garvade åt när Patricia sprang, hon såg skit rolig ut bakifrån xD Det såg ut som hon sprang i klackar med en handväska i handen.

Har slutat träningen för typ en timme sen, ska hämta nått att käka nu. Sen vill jag bara vila innan jag startar min hjärna för är fett trött. Pusspuss!


Jag och Patricia när vi cyklade upp till ringen



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?