Onsdag

Hejsan bloggen! ♥

Idag så har jag varit ute med Angelo. Vi gick till godissvampen och där kom min älskling och mötte oss. Vi gick till en park och där lekte vi, vi hade jätte kul. Sen gick min älskling hem och jag och Angelo köpte glass till oss ^^ Sen gick vi till centrum och kollade på leksaker och sen gick vi hem igen för att jag skulle på träning.

Klockan 5 gick jag till träningen, fast vi hade ingen lärare. Men vi dansade i alla fall och hade kul. Kibbe sa till mig oxå att vi skulle uppträda på ungdom 135 som kommer vara nu på lördag. Så dom som var på träningen idag kommer få vara med och uppträda. Så ja, kommer ju träna varje dag då eftersom det bara är 3 dagar kvar.

Jag kom i alla fall hem för en timme sen, ska gå och tvätta bort mitt smink nu innan klockan blir senare. Som sagt, jag gillar inte att gå in i badrummet den hära tiden -.-" Haha vad fjantig jag är nu, bloggar sen. Pusspuss!


Lilla Angelo :)

 
Jag och min bebbi


Jag och min klubba :D

 
Angelo och min älskling hade kul ihop :P



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?