Patricia slaggar

Hejsan! ♥

Patricia slaggar här idag :) Hihi det ska bli kul. Jag gick ut och mötte Patricia vid nyboda. Sen gick vi upp till mig och lämnade hennes saker. Sen blev vi tvungen att gå hem till Patricias pappa och ta ut hennes hund Tito. Sen efter det gick vi tillbaka till mig.

På vägen hem så var det överdrivet läskigt. Jag och Patricia gick och så hörde vi ett ljud och kollade in åt vänster håll, då såg vi en gubbe med svarta kläder stå där så vi kubbade direkt därifrån. Sen stannade vi och gick och sen kollade vi bak och då var han exakt bakom oss så vi kubbade det snabbaste vi kunde typ. Fyfan va äckligt det var. Vi blev så jävla rädda.

Men nu ska jag och Patricia sjunga sing it :D Hihi vi hörs sen. Pusspuss!






Jag och Patricia just nu



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?