Rädd :O

Hejsan! ♥

Nu kom jag hem, har haft träning med Cynthia i 2 timmar. Sen efter träningen var jag i nyboda med Patricia, Nick och Jimmy tills det stängdes. När det hade stängts så följde jag, Nick och Jimmy med Patricia till porten, vi satt utanför och snackade en lång stund. Sen gick Patricia hem och då gick vi 3 mot granbacken för att hämta Nicks cykel. Sen vid granbacken stod vi och pratade om läskiga grejer som hade hänt oss, och nu är jag fett rädd :O Jag var så rädd så att Jimmy till och med blev tvungen att följa med mig upp till min dörr xD Nu är jag i alla fall hemma och jag är fortfarande lite rädd, men det är lugnt nu för snackar med min älskling i telefonen och käkar choklad ^^ Hihi ska se borsta tänderna och ta bort mitt smink, bloggar sen. Pusspuss!


Jag just nu


Postat av: melinda§

heeej på dig:)



vet du jag känner bara för en sak, jag tycker du ska faktist bli en känd bloggare på nått sätt.

för din blogg är mycke bättre en dessies, kissies kenzas och alla doms:P

ahaha, vet kanske lite konstigt men på riktigt, din är mycke bättre en alla andra, följer den exakt varje dag:)

puss

2010-04-14 @ 08:19:02
URL: http://melindaochsamira.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?