Slaggade hos Nicklas

Igårkväll så slaggade jag hos Nicklas med Adam och Jonas. Jag orkade tydligen inte röra mig hemåt eftersom jag mådde illa och hade ont i huvet. Låter skit konstigt att sova tillsammans med 3 killar när man har en pojkvän, fast det var inte konstigt. Vi hade kul och skrattade mycket, dom är ju bara mina vänner oxå. Jag och Jonas bråkade om en plats på soffan, vi krigade och låg på varandra och sparkade bort varandra, haha helt mobbade.

Klockan 6 har jag en tvättid i tvättstugan så måste förbereda vilka kläder som ska ner i tvättkorgen nu. Pusspuss!


Nicklas, Adam och Jonas


Där ligger vi i soffan


Postat av: Anonym

du har ju varit vän med de innan du fick din pojkvän ju :) varför ska de kännas konstigt? :)

2010-04-25 @ 19:36:29
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?