Tisdag

Hejsan! ♥

Jag var i skolan idag, det var ganska skönt. Det var inga jobbiga lektioner, vi fick arbeta med vad vi ville och vi fick till och med snacka och lyssna på högt musik för oss själva. Alla lärare har blivit fett snälla plötsligt :O Bara för det kommer jag faktist sköta mig, det har jag och Patricia bestämt, och det har vi sagt många många gånger oxå. Men nu ska vi mena det.

Efter skolan gick jag och Patricia hem till henne för att plugga. Men gjorde nästan ingenting, vi satt och åt kladdkaka. Runt klockan 6 gick jag och Patricia till nyboda, det var turkiskt mat och sånt idag. Jätte gott. Kommer nog gå upp i vikt igen den här veckan.

Men nu är jag i alla fall hemma. Har skit ont i nacken, har ingen aning vad jag har gjort. Ska sätta på mig mysiga sovkläder nu. Pusspuss!


En bild från idag :)



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?