Tisdag

Hejsan bloggen! ♥

Idag var det gratis ben&jerry's i centrum, så på lunchen gick jag och Patricia till centrum. Vi trängde oss lite grann och stod nästan längst fram med Aline och några till. Jag käkade bara en glass, sen orkade jag inte mer.

Efter skolan så åkte jag och Patricia in till stan. I stan träffade vi Edessa och Moa så dom var med oss, sen träffade vi Dunja och Hazal oxå. Jag har shoppat upp mina 1000 kr, jag vill till och med shoppa mer -.-"

Klockan 7 hade vi träning så direkt när vi hoppade av bussen blev vi tvungen att gå till träningen. Vi tränade knappast, alla var slöa till och med jag. Jag var skit trött och orkade verkligen inte, hade ingen energi alls. Aja, ska ta kort på det jag har köpt och så visar jag det sen för er. Pusspuss!

Bilder från idag


Min älskling blev sur på mig för att jag puttade ner han från bänken xD


Sen blev jag tvungen att smöra lite så att han inte skulle vara sur x)


Postat av: Anonym

ni är så söta ! älskar kärlek! <3

2010-04-27 @ 21:45:02
URL: http://tbgg.blogg.se/
Postat av: kungen

HAHHAHHAHA så jävla kul när han ramlade HAHHAHAHAH !

2010-04-27 @ 23:45:41
URL: http://emmabergendorff.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?