Vart på träning

Hejsan! ♥

Jag har precis kommit hem, jag har varit på träningen. Mixen är klar och kläderna är klara. Tur, ska bara packa ner allt i väskan så jag slipper glömma imorn. Vår träning slutade klockan 10. Efter träningen så var jag ute med Patricia, Aline, Adrian och Nick. Vi turades om och köra runt på Nicks moppe. Åh vill oxå ha en moppe, men kommer aldrig få för pappa tror att jag kommer dö och det tror ju självklart alla mina vänner oxå -.-"

Just nu så sitter jag bara här i sängen och har ont i axlarna, skulle behöva massage nu asso. Ska snart gå och tvätta mitt ansikte och sen borsta tänderna, fast först äta (aa) Sen ska jag nog sova eftersom måste upp ganska tidigt och behöver mycket energi för att kunna orka dansa imorn. Vi hörs sen. Pusspuss!


M.A.D Dance - skit gammal bild, kanske 2 eller 3 år sen (?)


Postat av: ellen ~

äh då är söt inte jag : D

fin header du fått (a)

2010-04-17 @ 15:55:23
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?