Helgen

I lördags så var jag först i Skärholmen med Tiara och Gabbi och handlade lite kläder. Sen drog jag och mötte Karima och Dannis, vi åkte till haninge där Lake Night var. Men vi blev tvugna att åka tidigt så hann inte se Adrian battla :( Men när vi var tillbaka i Tyresö så var vi med Tiara, Emma, Gabbi, Jonas, Adam, Nicklas, Moreno, Hb och Benan. Och så har vi suttit bakom några buskar i vallen haha!

I söndags så var jag med Vickan, Namme, Henke, Moreno, Jimmy och Keller. Vi grillade ute vid Tyresö Strand och tältade. Fast jag sov inte så speciellt bra, vi hade bara ett tält så jag, Jimmy och Keller sov ute vid stranden med våra sovsäckar. Och så vakna jag upp med ett myggbett på ögat och en på läpparna -.-" Av alla ställen dom kunde bita på. Tidigt på morgonen drog jag och Moreno hem till mig, och så har han legat i min säng och sovit medans jag satt i vardagrummet och tittade på teve.

- Ja det har faktist varit en rolig helg. Nu är sommaren slut och skolan börjar imorn, suck. Aa och lilla jag glömde ta bilder så det finns inga bilder att bjuda på, tragiskt.

Förresten så var jag i stan idag med mamma för att leta efter en ipod åt mig. Men jag fick ingen ipod, ska få en ny mobil istället imorn! Skulle egentligen köpt den idag men på det stället vi var på var den slut på den modellen jag ville ha. Men mammas kille drar till ett annat ställe imorn och skaffar fram den åt mig, hoppas jag!

- Strax ska jag sova så det här blir det sista inlägget för ikväll. Kommer att blogga imorgonbitti innan jag drar hemifrån. Och nu får jag verkligen inte glömma att ställa på väckarklockan haha.

Godnatt bloggen! ♥


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?