Kvällens låt (skriven 00.07)

[Råka somna innan jag hann publicera detta]

Jag tänkte precis gå och lägga mig, men sen kom jag på att jag hade glömt att blogga. Haha va dum jag kände mig. Men idag så har jag firat Patricia genom att baka tårta åt henne i nyboda, hon fyller år idag eftersom klockan är några minuter efter 12, det gör Adrian oxå så grattis till er båda :) Sen har jag bara haft träning och snackat med Patricia. Har oxå snackat med David genom telefonen, ja det var trevligt vi snackade i en timme. Nu ska jag i alla fall sova för klockan har blivit mycket. Vi hörs på morgonen om jag inte försover mig eller nått. Pusspuss!

Jordin Sparks - Don't Let It Go To Your Head


Just cause I can't go on
Just cause I die when you're gone
And just cause I think of you in bed
Don't let it go to your head

If I dim your eyes
One too, too many times
And memorized every word you said
Don't let it go to your head



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?