Lördag & Söndag

Hejsan bloggen! ♥

Igår
på eftermiddagen så var jag på en Thaifestival i Haninge med Tiara. Vi tittade på thaiboxning och letade efter nått gått att äta där. Nära kvällen så åkte vi hem till Tyresö, vi skulle på en fest i Söder men så blev det inte. Istället så var vi på en fest i Nacka, det var riktigt kul där men jävligt långt. Vi kom hem sent på natten och Karima, Emma och Gabbi sov hos mig.

Idag så vaknade alla jävligt tidigt, typ klockan 9 :O Jag har känt mig riktigt seg, jag och Karima köpte en pizza till frukost, haha snacka om onyttiga. Sen på dagen har jag, Karima och Dannis varit ute och tittat på en fotbollsmatch i vallen. Inte så länge satt vi där för vi alla ville hem och äta, sen har jag inte varit ute mer för har inte orkat.

Just nu sitter jag i min säng och bara tittar in i skärmen och kollar vad jag skriver i det hära inlägget. Ska sova snart för är riktigt jävla trött. Jag lovar att blogga igen innan jag går och lägger mig den här gången :)

Igår på thaifestivalen







Igår påväg till festen





Idag Dannis, Karima och jag



Kanske inte så många bilder, men det är bättre än inget (:



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?