No time

Förlåt!
Men jag har nästan ingen tid alls till att blogga.

Igår så hade jag träning klockan 12 på morgonen, efter träningen åkte jag hem och duschade och fixade mig. Sen åkte jag till Skarpnäck och var där tills kvällen.

Idag så har jag varit ute. Sen klockan 7 hade jag träning och efter träningen så har jag varit ute igen. Skarpnäck ungarna kom hit, sen drog dom hem igen, haha jävligt onödigt.

Här i sängen nu ligger jag och Emma med en varsin dator. Imorn börjar ung08 och vi uppträder på fredag! Nice. Aja orkar inte blogga mer för är fett trött, vi hörs imorn typ. Pusspuss!


Har typ inga nya bilder så här är en bild på mig och Emma från i vintras


Postat av: anonym

haha Fail det ser ut när du har en liten och emma har en stor data!! :P hehe

2010-08-16 @ 13:54:44
Postat av: Varissa

Haha det är ju så. Jag har en liten dator och Emma har en stor dator :P

2010-08-16 @ 15:19:35
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?