Träningsvärk

Hejsan! ♥

Jag har sån träningsvärk efter träningen idag, hade det från igår oxå. Jag svettades så mycket att det typ regnade över mig, har tränat riktigt hårt kan jag säga. För att dansen ska sitta bra så får man lida lite.

Efter träningen så har jag varit med Gabbi. Vi gick till centrum och mötte Dannis, Frida och Nadja. Sen kom Emma och så har vi varit med Ibo, Sammy och Shady. Sen så hade inte jag, Gabbi och Emma något att göra så vi gick till bansjön, snacka om att det var läskigt genom skogen :O Vi sprang haha!

Nu är jag i alla fall hemma, jätte skönt för är jätte trött. Nu ska jag hämta nått att dricka för är fett törstig, kanske bloggar mer sen om inte jag somnar ^^


Är för trött för att ta en bild just nu så ni får en annan bild av mig :)



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?