Igår, Idag, Nu

Hejsan bloggen! ♥

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men har inte haft tid att sitta vid datorn.

Igår så var jag med Dannis, Emma, Frida, Nadja och Aline. Vi hade det jätte kul med chiliconcarne låten. Skrattade så man fick ont i magen, låten har till och med fastnat i huvudet. Sen hade jag träning halv 4 och efter det var jag med Tiara, Emma, Dannis, Nadja. Vi åkte till bansjön och var där tills kvällen. Sen sov jag hos Tiara.

Idag så var jag inne i stan med Dannis, Tiara, Gabbi och Aline. Har shoppat nya kläder som jag kan visa senare nåndag. Sen har jag varit med Gabbi och Nathi och vi gick ner till vallen och träffade Adam, efter en liten stund gick vi upp till forellen och träffade Frida, Karima, Adrian och Ronja. Ja, jag var riktigt flum så jag hade kul :)

Nu är jag hemma. Daniella slaggar här to night :) Nu ska vi göra annat så kommer inte blogga mer ikväll. Vi hörs imorn. Pusspuss!


Old pic

Dannis har tagit kort med sin kamera från igår och idag så dom får ni en vacker dag :)



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?