Chips och dipp

Hejsan! ♥

Igentligen skulle Daniella sova hos mig idag, men det kanske blir imorn istället.

Jag har varit ute med Dannis, Sammy, Shady, Ibo, Sako och Awale (stavning). Sen så träffade vi Emma, Hb och Geo påvägen till centrum. Så vi gick till centrum tillsammans och chillade där. Sen blev Geo tagen av vakterna bara för att han nuddade en skylt (?) Haha dom säger att det var han som slog på skyltarna fast det egentligen var Shady. Sen kom Shady och då tog dom honom, vakterna var fett mobbade, greppade Shady och allting. Dom sa "blattarna" till oss, haha vilket skämt.

Kom hem för nån timme sen, ligger just nu i sängen och äter chips med dipp. Mmmmm.. Skit gott! Snackar med Dannis oxå på msn. Ska titta på teve och käka chipset nu för mig själv, haha lite fett behöver jag i mig. Bloggar kanske innan jag sover, pusspuss!


Postat av: Jimmy

Tja! Vill bara säga att du e grym på att blogga! Sluta att käka så mycket chips och sluta vara en stalker :) Först Nyboda och sen Bagarmossen (om du fattar vad jag menar).



Ha det bra! <3

Hahah helt otroligt att jag hittade hit ^^

Sköt om dig och ta hand om vännerna :)

2010-02-15 @ 23:45:47
Postat av: Varissa

Haha ok Jimmy, ska sluta käka dina chips :D

nooot x)

2010-02-16 @ 09:29:59
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?