Dagens outfit & facelook

Hejsan bloggen! ♥

Jag och Dannis ska ut till stan idag med Adrian. Josefina är även i Sthlm så hon ska med oss. Vi har fixat oss och allt klart. Ska snart ta bussen som går 4. Bloggar när jag kommer hem, pusspuss!

Dagens outfit

Lila tanktop från gina med en tjocktröja från bikbok och svarta tajts


Facelook


Postat av: Anonym

Heej Varre!

Asså dina... s.k. outfits, e de från typ skroten elr?

Har du hört talas om D&G, armani, versace, gucci m.m.? En modell, vilket du TYP är, ska inte ha gina elr H&M kläder. så pinsamt asså!!

Hej då gumman!

2010-02-06 @ 20:44:18
Postat av: Varissa

hej tönt!

haha vem fan har sagt jag är modell (?) jag får ju förfan gå runt i vad jag vill, stör det dig? Ser jag ut som nån snobbig rikeman eller (?) haha inget liv kommenterar att mina kläder är från skroten och inte äns vågar skriva in ditt namn. haha det kallar jag pinsamt!

2010-02-07 @ 00:12:21
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?