Dagens outfit & facelook

Hejsan! ♥

Imorse hann jag inte blogga så ni sa få dagens outfit & facelook nu.

Till nån Sofija som kommenterade, råka ta bort. Tack för att du uppskattar min blogg, om du undrar varför det är vit i mitt ansikte på min header på dom dära 3 bilderna där nere så är det bara för att jag tog en effekt som gjorde så att min bakgrundsbild skulle bli klarare rosa. Och då tänkte jag inte på mina småbilder där nere så nu har mitt face blivit helt vit där. Och nu orkar jag inte ändra. Så ändrar när jag byter header :)

Nu har jag ingen mer lust att blogga, folk hackar på min blogg bara för att jag säger att låten vår betong symboliserade den dagen, vad fan är det för fel med det? Men det är inte det, massor händer. Mår inget vidare alls, kanske inte bloggar mer iväll. Puss..


Dagens outfit


Facelook



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?