Fredag

Hejsan! ♥

Började min skoldag klockan 8 med musik. Hade so prov idag och jag har ingen aning hur det gick. Men enligt Per (min so lärare) så säger han att jag och Karima har fuskat, att vi har tittat på varandra och gett varandra svar. Det har vi inte alls gjort! :O Han säger att vi har skrivit likadant på 4 frågor, överdriv asso. Jag frågade om hjälp på en fråga! Så nu ska vi tydligen göra om det muntligt, asso fett jobbig -.-" Slutade ganska tidigt idag, 13.40. Satt kvar i skolan i mera än en timme, var med min älskling och dom andra vännerna.

Kom hem för ett ganska långt tag sen. Ligger just nu och tittar på teve. Har egentligen träning just nu, men ligger här i soffan och har huvudvärk. Känner mig sjuk :S Ska fortsätta ligga här och titta på teve. Bloggar senare, pusspuss!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?