Kvällen hos Chama

Hejsan bloggen! ♥

Det började med att jag och Emma skulle hämta en grej i bagarmossen. Vi ville inte åka ensamma så Sammy, Shady, Ibo och Geo fick åka med oss. Direkt efter så mötte vi Hb och Pattis i ringen och därifrån gick vi upp till Chama. Kvällen började chill, sen rullade det in massa med folk och då blev det knas.

Jag sov i alla fall hos Chama och på morgonen åkte vi till älvsjö för att hitta en grej. Chamas dator, fjällis och canada gose har blivit baxad. Det är nån från igår som var hos Chama i alla fall och vi var typ 30 pers. Skit synd asso men vi ska få tillbaka hennes saker.

Jag kom hem för ett tag sen, är skit trött. Ska faktist ta och plugga matte eftersom har prov imorn. Ska göra det alldeles strax så hörs vi snart, pusspuss!


Hb, Emma, Valli, Pattis, Chama och jag


Haha Valli

 
Skönaste brudarna ;)


Jag och Pattis


Jag, ingen aning vad jag gör :S


Jag och Becca


Jag och Felu


Jag har ingen aning vad jag tog foto på :O



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?