Lyckad lördagskväll

Hejsan bloggen! ♥

Igår kväll var det så jävla roligt. Jag, Jossan och Dannis gick ut och då träffade vi Sammy, Shady och massa andra. Så vi gick till granbacken och satt i en port.

Jag, Jossan, Dannis och Shady gick in i hissen och stannade den så vi satt där och pratade. Sen när vi ska åka ner så fassnade den, hahahahahhaha lyckad. Så vi blev tvungen att trycka på nödsignal så nån skulle komma. En tjej kom och hon ringde till hissjouren (stavning). Så vi satt i hissen i 40 min till slut kom han och då vart vi glada :D

Sen gick vi till ringen och träffade Emma och massa andra. Så sammanlagt blev vi 14 styckna. Vi gick till njupkärr och flippade, vi hade skit kul. Sen gick vi runt lite hit och dit.

Sen så skulle vi hoppa på bussen från kamomillgränd till granängsringen. Så Filip går upp och frågar om han och Geo fick åka på, han som körde sa ja och alla 14 pers stormade på. Haha fan va kul det var, vi har helt galna på bussen. Vi klappade och sjöng ;D

Efter det så gick vi till centrum mitt på gatan, kände oss som gatubarn. Där gick vi och sjöng "för det är här där vi bor". Haha riktigt skönt var det. Sen blev vi mindre och mindre och alla drog hem vid 12.

Samme och Kevin kom hem till mig vid halv 1, dom ville att vi skulle följa med dom ut. Haha fuck no vi kom precis in och det var iskallt ute. Så dom chillade hos mig ett tag och sen drog dom hem vid 2.

Jag, Jossan och Dannis vakna för ett tag sen. Vi tog en pannpizza och efter det tog vi en glass. Alla 3 sitter vid en varsin dator just nu, hahahhahaha. Idag ska jag stanna inne hela dan och bara plugga. Pusspuss!


Dannis, jag och Jossan innan vi fastnar i hissen


Jag och Dannis


Nu fastnar vi i hissen

 

Shady, Jossan, jag och Dannis sitter och väntar på hissjouren


Vi var 14 pers!


Här stormar alla på bussen


Gruppbild



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?