Måndag

Hejsan! ♥

Nu är jag hemma. Jag kom till skolan och snackade då med några. Sen blev jag tvungen att gå på sista lektionen no som var i nyboda, fick skjuts av Kibbe, kom 20 min försent. Efter lektionen så gick jag tillbaka till skolan för att göra ett primprov på matten, asso oförberett prov för att se vad man kunde. Det gick väl bra antar jag, slutade rätt så sent idag. Fick veta mitt matteprov resultat och jag fick G+ igen för tredje gången :O Har fått G+ på alla mina matteprov nu i 8an. Aja bättre än IG ;) Nu ska jag sitta och titta på teve så bloggar sen, pusspuss!


Postat av: hahaha

Du är ett IG B@arn !!!!!!!!

2010-02-22 @ 17:16:34
Postat av: Varissa

hållkäften smartskalle ;)

2010-02-22 @ 17:18:44
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?