Min fredag

Hejsan bloggen! ♥

Såhär har min fredag sett ut. Skoldagen har varit ok, sista lektionen var i alla fall rolig. Vi hade svenska och vi hade nån Gunilla som lärare. VKPD hade gjort en plan, haha låter ganska fånigt nu. Vi skulle baxa färgpennor så Patricia lockar ut henne från klassrummet så att Daniella kunde springa in i lagrummet och hämta pennor. Haha sköna vi var, jag och Karima stod dörrvakt. Vi satt sen och asgarvade och inga i klassen fattade typ.

Efter skolan drog jag och Dannis hem till henne. Jag hade ont i magen och var fett trött och sov, sen så kom jag senare på att vi hade träning, Lollo ringde mig. Men jag orkade inte gå eftersom jag inte mådde så bra. Efter vi varit hos Dannis gick vi till mig och hos mig så chillade vi bara och tog det lugnt.

Sen har vi varit ute med massa muppar. Orkar inte rabbla upp alla namn för vi var många. Vi gick hit och dit och till slut blev det kallt. Jag och Dannis kom i alla fall hem för en stund sen. Vi ska titta på film nu som Dannis har på sin dator. Sen deckar vi säkert efter filmen. Bloggar när jag vaknat, pusspuss!


Älskar er tjejer, saknar den tiden <3


VKPD

 
Jag och Dannis på msn


Ibo, Sammy, jag och Dannis
Ser ut som jag kliar mig på rumpan, men håller faktist på att drar ner tröjan ;)


Jag och Lollo



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?