Min torsdag

Hejsan! ♥

Idag började min skoldag 9.40, fast kom 10 min försent. Och jag slutade 16.10, men var knappt på sista lektionen. Idag på no:n så sa min lärare till mig att hon aldrig hade haft en elev som mig, så jag frågade om det var negativt eller posetivt. Då sa hon att det var negativt -.-" Jaja jag ska sköta mig. Skoldagen har faktist varit rolig, på lunchrasten dansade vi och det var en massa folksamling som tittade på. Och så hade vi penn-krig, jag och Daniella ritade massa sträck på Anwars ansikte, haha så snygg han blev. Vi sprang runt över hela skolan som idioter, haha min flumbrysh det.

Efter skolan var jag med Daniella, vi gick hem till mig. Vi chillade och käkade. Sen hade jag tvätt och hon följde med mig. Så vi satt där i min tvättstuga och luffa och så kom Sako och var med oss. Vi satt och pratade och lyssnade på musik. Sen var vi i centrum med Emma, Geo, Lollo och Sammy. Sen har jag och Dannis lyssnat på lugn musik och pratat. Hon har dragit hem nu och jag ligger här i sängen. Förlåt för en dålig uppdatering idag, har helt enkelt inte haft tid. Ska byta om och sova nu, orkar inte vara vaken. Pusspuss!


Orkar inte gå upp och hämta min usb-kabel så ni får en bild på mig



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?