Pluggat för mycket matte

Hejsan! ♥

Hela dagen sen jag kom från älvsjö så har jag bara suttit hemma och pluggat matte. Dannis har även kommit hit och varit med mig. Vi har flummat, like always. Och jag har pluggat för mycket så jag garvar inte åt Dannis längre :O Haha helt sjukt för garvar ju åt henne hela tiden för att hon är så jävla mobbad.

Imorn har jag matteprov så hoppas på att det kommer gå bra. Har pluggat skit mycket så hoppas på ett VG. Om inte jag får ett VG kommer jag bli fett sur eftersom har pluggat sönder mig! Sitter i alla fall och snackar med Pålsson just nu, hihi. Bloggar innan jag går och lägger mig, pusspuss!










Postat av: Nathalie

Shiiit va fin blogg du har headern och altiiing

2010-02-14 @ 20:05:04
URL: http://...
Postat av: chama

Fan vilken snygg design varre :o har du gjort den själv? ;)

2010-02-14 @ 22:10:05
Postat av: viktoria

är du typ fotomodell :O

2010-02-15 @ 17:41:23

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?