Stan

Hejsan! ♥

Skoldagen har varit riktigt tråkigt, känns inte som att nånting har hänt idag. Jag blev utslängd idag från spanskan, vet knappt varför. Vår nya spanska lärare är ju helt störd i huvet så från och med nu kommer jag inte gå på spanska lektionerna. Ska byta språkval till engelska, det är inte bara jag som har bytt utan många fler.

Efter skolan åkte jag in till stan tillsammans med Karima. Sen följde oxå Dannis med. Jag har nu handlat dom 2 tröjorna jag velat ha, kommer visa dom snart. Efter jag handlat så köpte vi glass på donken och sen åkte vi hem. Kom hem för ett tag sen, ska nu ta och plugga. Pusspuss!


Tunnelbanan, fett coolt visst?

 
Tröja från h&m divided för 249 kr/st


Postat av: Anonym

shet va coolt!! när kmr video ?=)

2010-02-01 @ 19:19:36

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?